Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja

Moje Piękne,

w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.


1. Szampony

Love2Mix, Super Intensywny Szampon dla Wszystkich Typów Włosów - Stymulujący Wzrost - jeden z tych produktów, który większość włosomaniaczek albo chce wypróbować albo już dawno to zrobiła. Przyszedł czas i na mnie i jak na razie nie zawodzi. Ma cechy, które szczególnie teraz, przy mogącej wysuszyć skórę głowy kuracji, bardzo się sprawdzają. Zaskakująco delikatny.

Planeta Organica, Szampon Turecki Hammam - Wzmacniający do Wszystkich Rodzajów Włosów - o tym póki co Wam nie napiszę więcej, bo miałam okazję go użyć może ze dwa razy. Od razu jednak rzuca się w nos świetny, słodkawy zapach.

Balea, Szampon dodający objętość - po jagodowym przyszła kolej na wiśniowy. Zapowiada się bardzo dobrze i rzeczywiście mocniej oczyszcza niż poprzednik. Będę go stosowała co tydzień, półtora. Zapach bardzo przyjemny, jak chyba wszystkich szamponów tej marki.

2. Odżywki

Planeta Organica, Balsam Tybetański - Objętość i Siła - na razie nie mam mu nic do zarzucenia. Stosowałam go bardzo często z szamponem z Love2Mix. Rzeczywiście po nim włosy nabierają takiej objętości, ale przy tym są dalej wygładzone. Sprawdziłam go nawet na skalpie, który przyjemnie ukoił bez obciążenia. Za to ma wielkiego plusa u mnie. Do tego świetny ziołowy zapach. Mam wielką ochotę spróbować też tybetańskiego szamponu.

Planeta Organica, Balsam Turecki Hammam - Wzmacniający do Wszystkich Rodzajów Włosów - miałam go na włosach ze trzy razy i już zauważyłam pewną różnicę między nim a tybetańskim. Turecki jeszcze lepiej wygładza, ale bez efektu oklapniętych włosów o co u mnie bardzo łatwo. Jego zapach jest identyczny jak szamponu, lecz jeszcze bardziej intensywny. Włosy po nim długo cudnie pachną. Bardzo jestem ciekawa czy przy dłuższym używaniu nie zacznie jednak obciążać.

Receptury Babuszki Agafii, Gęsty balsam wzmacniający - jego recenzję znajdziecie TUTAJ. Po kilku miesiącach dalej jestem nim oczarowana i nigdy nie sądziłam, że będzie aż tak wydajny.

3. Maski

Scandic Plus, Maska nawilżająca z ekstraktem z owoców - rzadko po nią sięgam, ale jak już to się sprawdza. Niestety sprawdzając skład przeoczyłam, że wszystkie ekstrakty są po zapachu w składzie. Z tego powodu na pewno jej więcej nie kupię

4. Olejki

Oilmedica, Maska i odżywka do włosów - świetny olejek, którego recenzję znajdziecie TUTAJ. Dalej jednak mnie drażni takie nazwanie produktu skoro ewidentnie nie jest to ani maska ani odżywka.

Babydream, Pflegeol - produkt, który wiele z Was poleca. Mnie ostatecznie namówiła Kasia i będę jej za to chyba do końca życia wdzięczna. Genialny, uniwersalny produkt. Sprawdza się w pielęgnacji włosów, ciała i w kąpieli.

5. Wcierki

Joanna, Kuracja wzmacniająca Rzepa - po spróbowaniu kilku wcierek wróciłam do swojej ulubienicy. Niestety bardziej teraz wysusza mój skalp, który się tak szybko nie przetłuszcza jak kiedyś. Radzę sobie z tym na razie całkiem nieźle, a rezultaty są dalej świetne. Recenzję znajdziecie TUTAJ.

I tak właśnie prezentuje się moja aktualna włosowa pielęgnacja.

A jakie są Wasze włosowe hity? 

Pozdrawiam Was serdecznie,
Lady


P.S. Wybaczcie kolejną przerwę w blogowaniu, ale mam za sobą bardzo trudny tydzień po którym teraz próbuję się ekspresowo pozbierać. Mam nadzieję, że już więcej przerw nie będzie.

23 komentarze:

  1. Ja, póki co, zrezygnowałam z olejowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to uratowało włosy, więc przez to całkowicie przepadłam i uwielbiam :)

      Usuń
  2. Mamy podobny arsenał-ten sam love2mix,odżywka u mnie marokańska,szampon Gustoj(żałuję,że nie wzięłam do niego balsamu jak ty) a na dokładkę olej migdałowy na zmianę z arganowym od Green Pharmacy i maseczka drożdżowa Babuszki Agafii.U mnie ten zestaw spisujew się wspaniale.Muszę wypróbować balsam tybetański-zachęciłaś mnie tą objętością z wygładzeniem za jednym zamachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na marokański szampon mam ochotę, a tak właściwie to mam ochotę wypróbować wszystkie te serie ;) Po maseczkę od Babuszki też sięgnę za jakiś czas. Póki co nastawiłam się na Love2Mix i Planeta Organica, bo kilka rzeczy Babuszki już wypróbowałam :)

      Usuń
  3. moje włosy (w końcu!) w 3 trymestrze bardzo ładnie się prezentują :) nie sięgam po wiele kosmetyków - tylko szampon, odżywkę (do której czasem dodaję kroplę oleju rycynowego), maskę raz w tygodniu i czasem serum na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że z Twoimi włosami lepiej :) Moim włosom za bardzo służy różnorodność, bym się tak ograniczyła :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że nowa,zmieniona pielęgnacja Ci służy :). Czuję, że Love2mix to coś,czego mi trzeba, zwłaszcza, że skalp lubi mi płatać figle ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie naprawdę jestem zaskoczona jego delikatnością, nawet dla włosów na długości też jest dosyć delikatny. Co ważne nie jest na tyle, żeby za mało oczyszczać.

      Usuń
  5. Sporo tego, ja to jestem minimalistka jeśli chodzi o produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim kłakom minimalizm nie służy, one uwielbiają jak przy nich kombinuję ;)

      Usuń
  6. mój włosowy hit to serum przyśpieszające wzrost włosów również Babuszki Agafii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli piszesz o tym co myślę, to u mnie szału nie zrobił. Lepiej się lotion wzmacniający sprawdził :)

      Usuń
  7. Oj nic z tych kosmetyków nie miałam ale muszę wypróbować ten szampon dla dzieci babydream - olejowanie niestety nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten szampon jakoś nie kusi. Może co najwyżej do mycia pędzli go kupię i wtedy przy okazji spróbuję na swoich włosach ;)

      Usuń
  8. Nie używałam niczego z kosmetyków, które nam pokazałaś:). Ja aktualnie najczęściej sięgam po maskę Kallosa Keratin, wczoraj zrobiłam sobie serum olejowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy kontakt z Kallosem nie miałam jakiś fantastyczny, ale sprawdzę tą wersję o której piszesz :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio totalnie sobie odpuściłam przemyślaną pielęgnację włosów. Ale co dziwne, nie widzę, żeby jakoś specjalnie źle na to reagowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest :) Ja jednak lubię przy swoich kombinować i one najwyraźniej też to lubią ;)

      Usuń
  10. A co to się stało, że postanowiłaś zapuszczać znów? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji posta zobaczyłam stare zdjęcia z dłuższymi włosami i tak jakoś zatęskniłam za nimi :D Taka już jestem włosowo zmienna ;)

      Usuń
  11. właśnie ostatnio czytałam sporo o tym micelu, teraz wiem, ze warto go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić nakładka dyfuzor do suszarki, suszarka z dyfuzorem braun i prostownica tytanowo - ceramiczna pro 2091e titanium ti ionic babyliss. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smadav Rev 14.4 is one of the most effective neighborhood anti-viruses that can be tape-recorded to maintain our computer from attacks of different infections or malware that is fairly annoying. Although this antivirus is an antivirus made by children in the nation, however the ability to keep our computer or laptop is also rather great. SmadAV This latest antivirus is called extremely light, also you will certainly not really feel install anvitivirus on your computer.

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty