Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów

Moje Piękne,

w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...


Merz Spezial to suplement, który ma sprawić, że nasza skóra będzie świeża i promienna, włosy gęste i lśniące, a paznokcie piękne i mocne. W opakowaniu mamy 60 drażetek, które starczają na miesiąc, bo bierzemy je dwa razy dziennie. W zależności od miejsca cena tego suplementu jest bardzo różna, zasadniczo jednak waha się między 35-50 zł.


Zacznę od tego, że łykanie tych drażetek dwa razy dziennie nie było dla mnie problematyczne. W dodatku mają bardzo dobry posmak co tylko mnie zachęcało. Plusem jest też to, że tabletki są w buteleczce, a nie w formie listka tabletek.

Jak efekty? Bardzo liczyłam na to, że Merz Spezial wzmocni moje włosy i przeciwdziała ich nadmiernemu wypadaniu. Niestety włosy jak leciały tak dalej leciały w najlepsze. Nie zauważyłam też, aby były bardziej lśniące czy pojawiły się jakieś baby hair. Po prostu ta kuracja nie przyniosła żadnych efektów jeśli chodzi o moje włosy. Co do paznokci to liczyłam na ładniejszy wygląda płytki.Niestety tak się również nie stało. Jednak paznokcie rzeczywiście stały się trochę mocniejsze, więc jakiś plus jest. Jedynie jeśli chodzi o cerę byłam zadowolona z tej kuracji. Rzeczywiście stała się promienna. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że rano moja buzia po prostu wygląda lepiej. W dodatku jeszcze rzadziej niż zwykle pojawiały się małe niedoskonałości.

A co mi dał Revalid? Zacznijmy od tego, że jest to suplement, który ma wspomóc wzrost włosów i paznokci. Występuje w bodajże trzech różnych opakowaniach: po 30, 90 i 120 kapsułek. Zalecane są dwie drogi kuracji. Pierwsza - przez miesiąc łykamy 2 kapsułki trzy razy dziennie, a potem 1 kapsułkę trzy razy dziennie. Druga- przez trzy miesiące łykamy 1 kapsułkę trzy razy dziennie.  Ceny Revalidu niesamowicie się różnią. Ja za opakowania z 90 kapsułkami płaciłam najpierw 25 zł, a potem 18 zł na promocji w aptece (długi termin ważności!). Niestety za takie opakowanie w niektórych miejscach chcą aż ok. 60 zł.


Przez trzy miesiące łykałam po 1 kapsułce trzy razy dziennie. Według mnie to jednak za dużo, ale byłam zdeterminowana. Jeśli o jakieś porze pominęłam to w następnej brałam 2 kapsułki. Nie wyobrażam sobie jednak brać aż 6 kapsułek dziennie. Dużym plusem Revalidu jest to, że nawet bez popicia mogłam bezproblemowo połknąć kapsułkę.

Jak efekty? Po raz drugi w moim życiu Revalid uratował moje włosy! Już po miesiącu zauważyłam duże zmniejszenie wypadania włosów, a po gdzieś półtora problem praktycznie zniknął. Aktualnie jest on znowu na normalnym poziomie, czyli takim jak był ponad pół roku temu. Chyba nie muszę pisać jak mnie to  zachwyciło? ;) Przede wszystkim jednak po pierwszym miesiącu przestałam się tak zamartwiać o włosy, bo widziałam już jakieś efekty. Dzięki temu przynajmniej stres dotyczący włosów zniknął i negatywnie nie nakręcałam organizmu. Jeśli chodzi o paznokcie to Revalid jeszcze bardziej niż Merz Spezial wzmocnił moje paznokcie. Również poprawił wygląd płytki, choć nie aż tak bardzo jakbym chciała. Muszę jednak dodać, że paznokcie niezwykle szybko mi rosły i bardzo musiałam ich pilnować, aby zachować długość jaką chciałam.

Niestety Merz Spezial nie pomógł mi na mój największy problem, czyli wypadanie włosów, jedynie trochę wzmocnił paznokcie. Dużo zdziałam za to z moją cerą, ale ona nie jest problematyczna, więc ogólnie nie sądzę bym w przyszłości sięgnęła po te drażetki. Za to umocniłam się w przekonaniu, że jeśli włosy mi nadmiernie wypadają to powinnam sięgnąć po Revalid. Te kapsułki ponownie mi pomogły i wiem, że jak znowu coś niedobrego zacznie się dziać z moimi włosami to z pewnością je kupię. 

Aktualnie robię sobie przerwę od suplementów, ale za jakiś czas wrócę do Vitapilu, który jest świetny w mniej problematycznych dla mnie czasach ;)

A co Wam pomaga na wypadające włosy? Macie jakiś pewny suplement na paznokcie?

Pozdrawiam Was cieplutko :*

32 komentarze:

  1. dobrze, że znalazłaś takiego sprzymierzeńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się wypróbować ten Revalid... Włosy mi strasznie lubią uciekać, trzebaby je jakoś przekabacić, żeby zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Revalid pomógł.:) Nabieram na niego ochoty. Tylko ciągle zastanawia mnie jego cena. Gdzie kupiłaś tak tanio? Zazwyczaj widuję ceny oscylujące w granicach 60 zł., rzadko schodzą poniżej 50 zł. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do mnie pytanie ale ja Revalid kupowałam na Allegro :) dużo taniej niż w aptekach.

      Usuń
    2. Ja właśnie tą promocję dorwałam na allegro, apteka internetowa miała ją przez jakiś czas. Wcześniej kupiłam w Aptece Gemini, ale widzę że teraz kapsułek nie mają. Pamiętaj, żeby kupować z aukcji z długą daną ważności tabletek, bo nie raz te z końcówkami wrzucają tanio na allegro

      Usuń
    3. Dzięki dziewczyny za wszystkie informacje! :)))

      Usuń
  4. Spadłaś mi z tą recenzją z nieba,dziękuję :-*.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie stosuję takich suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, ze Revalid jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam vitapilu i jak na razie spisuje się dobrze nie jest drogi bo za 30 zeta można mieć opakowanie które starcza na 2 miesiące a działa na mnie lepiej jak merz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Vitapil też się lepiej spisuje niż Merz, choć na cerę tak nie działa

      Usuń
  8. możesz napisać dlaczego uważasz, że 6 tabletek dziennie to za dużo? może zaszkodzić a nie pomóc? kurcze z tego co pamiętam na ulotce z mojego Revalidu nie było nic o systemie brania: 2x3dziennie, tylko 1x3dziennie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde tabletki w jakimś stopniu negatywnie wpływają na wątrobę i stąd wychodzę z założenia, że lepiej nie przesadzać z braniem suplementów. Gdyby nie to to pewnie częściej bym brała Revalid, a tak wolę raz dziennie brać Vitapil, który świetnie podtrzymuje efekty po Revalidzie ;)

      Tak mam na ulotce: "W przypadkach zaawansowanych schorzeń włosów lub paznokci zaleca się rozpoczęcie leczenia większymi dawkami: 3 razy na dobę po 2 kapsułki przez jeden miesiąc, a następnie 3 razy na dobę po 1 kapsułce"

      Usuń
  9. Mi revalid niestety nie pomógł;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile go brałaś? 3 miesiące to jednak konieczność

      Usuń
  10. Mnie też Revalid pomógł :) Jedno małe sprostowanie :) z tego co się orientuję to nie jest on suplementem, a lekiem i stąd może jego widoczne działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam informacji, że to lek. Jakbyś kiedyś trafiła na potwierdzenie tego to daj znać :)

      Usuń
  11. po Twojej recenzji dziś kliknęłam Revalid na allegro, bo też mam problem ostatnio z włosami, a ceny w aptekach stacjonarnych to jakiś koszmar ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja akurat kiedyś kupowałam go stacjonarnie, ale wtedy jeszcze nie korzystałam z allegro itd. Jak dla mnie on jest nawet wart tych 50 zł, ale po co przepłacać ;;

      Powodzenia w kuracji!

      Usuń
  12. Niestety nie mogę Ci niczego polecić, bo moje paznokcie z natury są twarde i się nie łamią, a z wypadaniem włosów, mam problem jedynie pod koniec lata, ale to też samo znika po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też są nawet twarde i już od dawna się nie rozdwajają ani łamią, ale moim problemem jest uzyskanie ładnej bieli wystającej części paznokcia, Revalid trochę mi na to pomógł, ale jeszcze nie jest tak jakbym chciała.

      Usuń
  13. właśnie go zamówiłam na Allegro... mam nadzieję, że wzmocni moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę na Revalid dla mnie i dla mamy w ramach świątecznego prezentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też włosy lecą garściami i zdecydowałam się na Merz Spezial - nie pocieszyłaś mnie brakiem efektów. Może rozejrzę się za Revalidem, bo polecała mi go Pani w chyba najdroższej aptece w moim mieście :) Z jakimś bezsensownym gratisem kosztował tam 55zł.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. wlasnie szukam jakiegos skutecznego suplementu na szybki porost włosów.... mam nadzieje ze revalid tez przyspieszy ich porost ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Different various other advantages of Smadav Antivirus New Version have the capability to tidy up the virus that has in fact polluted in addition to repair the computer system windows registry personalized by the rogue virus.

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty