Step by step - Sunset 2

Moje Piękne,
dzisiaj mam dla Was prosty, ale efektowny makijaż. Wykonałam trzema cieniami z paletki Sleeka Sunset i jednym cieniem Inglota.
Użyte kolory:


1. Nakładamy bazę pod cienie (Artdeco)
2. W wewnętrznym kąciku i pod dolną linią rzęs dajemy perłowy żółty cień (Sleek Sunset)

 3. Na środek górnej powieki dajemy perłowy pomarańczowy cień (Sleek Sunset)
 4. W zewnętrznym kąciuku dajemy perłowy czerwono-miedziany cień (Sleek Sunset) i wszystko rozcieramy wyciągając nad załamanie powieki.
 5. Dajemy średni matowy brązowy cień lub kolor typu kawa z mlekiem nad załamanie powieki i rozcieramy łącząc z perłowymi cieniami (Inglot 568)
6. Robimy kreske czarnym eyelinerem lub cieniem (Sleek Sunset) i tuszujemy rzęsy.

To by było na tyle, mam nadzieję że makijaż Wam się podoba :)


Teraz niestety nie mam tak czasu na posty, bo jak pewnie wiecie od poniedziałku zaczyna się studencka kampania wrześniowa i muszę trochę się pouczyć. Mam nadzieję, że wszystko zaliczę w pierwszym terminie i będę mogła znowu cieszyć się wolnym czasem ;) Na drugą połowę września planuję też mały remont w pokoju, chcę przemalować ściany i stworzyć sobie miejsce, które byłoby taką jakby moją toaletką. Mam już wszystko rozplanowane i jeśli uda się zrobić tak jak chce to w końcu moja łazienka odetchnie :D Minusem tego jest niestety to, że w najbliższym czasie muszę pooszczędzać, ale stworzenie takiego miejsca do malowania się i trzymania kosmetyków w pokoju mi to wynagrodzi :) Jeśli będziecie chciały to oczywiście jak wszystko skończę to pokażę Wam co z tego wyszło ;)

Miłego weekendu :*

31 komentarzy:

  1. powodzenia w kampani wrześniowej!!

    makijaż bardzo łądny!! jak zwykle zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny;) taki słoneczny;)
    powodzenia na egzaminach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie i fajna kreska:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam przed sobą kampanię wrześniową. :)
    A makijaż piękny, od początku strasznie podobała mi się paletka sunset, jeżeli chodzi o ułożenie cieni i kolory same w sobie. Nie są to jednak odcienie, za jakimi przepadam dlatego ostatecznie się na nią nie zdecydowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, do niebieskich oczu to będzie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mejkap :) tak, poprosimy zdjęcia toaletki (mi też się marzy ale miejsca nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże.
    A pokój po remoncie, i miejsce do trzymania kosmetyków chętnie zobaczę:)

    PS.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny step, kreska wyszła idealnie! :)
    Koniecznie pokaż nową toaletkę, sama niedawno urządzałam w sypialni moje miejsce :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaz:-) az zachcialo mi sie takiego zestawienia kolorow!
    Trzymam kciuki za wrzesien, ja nareszcie mam wymarzony urlop-zniknelam na caly miesiac i ciesze sie jak szalona;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ładny :) podoba mi się ten pomarańczowy kolor ;D całej paletki bym nie chciała ale ten jeden z chęcią przygarnęła szkoda że wkładów nie mają :D już bym zamawiała :D

    no widzisz a ja uwielbiam te maskę :D
    mam nadzieję że niedługo uda mi się odwiedzić Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam mam u nich kartę ;) może się uda troszkę taniej ją kupić :)

    poszukam jak będę w Inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a wiesz że do douglasa dalej mi nie przysłali karty ;/ 3 razy już składałam wnioski.. i trwa to już z 5 miesięcy.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, jak zawsze coś ładnego zmalowałaś ;) Powodzenia z poprawkami :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie da się korzystać z karty podczas zakupów w sklepie on line i nie można też jej w ten sposób wyrobić a szkoda .. coś mam pecha do tego sklepu chyba jeśli chodzi o te kartę.. no i do superpharm musze sobie w końcu wyrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż, uwielbiam takie :) idealna kreska :)

    trzymam kciuki za powodzenie w kampanii wrześniowej :* a nową toaletkę koniecznie będziesz musiała pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki kochana :* pokażę, mam nadzieję, że wyjdzie tak jak chce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna kreska, letnie kolory. :)
    Dodaję Cię do obserwowanych i liczę na więcej stepów, bo właśnie przyleciały do mnie 2 paletki sleeka i rozpoczynam wielkie szaleństwo makijażowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaz przypomina mi wakacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że Wam się podoba :)

    Ewu i w sumie o to mi chodziło, taki prosty makijaż na zakończenie laby ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makeup :)

    Przecież są swatche :) przyjrzyj się bliżej postowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jutro mam ostatni pojedynek tej kampanii :) życzę powodzenia oczywiście!
    makijaż bardzo mi się podoba, chociaż jak dla mnie dość szalone zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty