Czego użyć przy nadmiernym wypadaniu włosów...?

Wiele dziewczyn myśli, że ma problem z nadmiernym wypadaniem włosów...jednak tak nie jest! Normalnie wypada dziennie ok. 100-150 włosów. Dopiero przekroczenie tej puli oznacza problem. Ja sama kiedyś miałam poważny problem z wypadaniem włosów, jednak od roku moje włosy wypadają dużo mniej... dawniej przy samym myciu traciłam tyle włosów co dzisiaj przez cały dzień, jeśli nawet nie więcej. Byłam zdesperowana, aby pozbyć się problemu i mi się udało. Z tego też powodu postanowiłam przedstawić produkty, które mi w tym pomogły oraz takie, które warto wypróbować...

  

Według producenta szampon Dr. Kurt Wolff, Alpecin, Koffein Shampoo C1 ma zahamować wypadanie włosów i przyspieszyć ich porost; faktycznie tak jest? tak! to właśnie ten produkt w głównej mierze uratował moje włosy...włosy początkowo wypadały jak szalone (co jest normalne przy takiej kuracji) jednak po kilku użyciach sytuacja zaczęła się stabilizować; mniej wypadały, zaczęły szybciej rosnąć; z tego co wiem sporo osób używa go tylko właśnie dla efektu przyspieszonego porostu; dla mnie jedynym jego minusem jest to, że plącze włosy, ale wystarczy potraktować je odżywką i po kłopocie; szampon ma męski zapach, według mnie bardzo przyjemny, oraz jest niesamowicie wydajny, jest niestety trudno dostępny, można go znaleźć w niektórych aptekach oraz na allegro...
           
 
Kolejnym produktem który używałam była Intensywnie regenerująca maseczka do włosów osłabionych z tendencją do wypadania (L'Biotica, Moc Natury Wax), która nie tylko pomogła przeciwdziałać wypadaniu włosów, ale również sprawiła, że były w lepszej kondycji. Jest z tej samej serii również szampon do włosów, jednak on mnie jakoś nigdy specjalnie nie przekonywał jeśli chodzi o działanie. Nie jest jednak tak, że go odradzam. W czasie kuracji stosowałam również tonik do włosów Seborin (Schwarzkopf), który nie jest dostępny w Polsce w tej wersji, którą ja kupiłam. Produkt ten stosowałam na początku i przyniósł calkiem niezłe rezultaty, ale uważam, że nadaje się raz na jakiś czas kiedy chcemy wzmocnić włosy. U nas jest dostępna inna wersja kosmetyku, która jest specjalnie dla kobiet, Activ F Dr. Hoting, Tonik dla kobiet przeciwko niepatologicznemu wypadaniu włosów. Słyszałam wiele dobrego na temat tego toniku, niektórzy twierdzą, że włosy szybciej po nim rosną. Warta polecenia jest Kuracja przeciw wypadaniu włosów firmy Radical. Jest dobrym rozwiązaniem również dla osób, które tylko chcą wzmocnić włosy a nie mają problemu z ich wypadaniem. Preparat znajdujący się w ampułkach jest na bazie skrzypu polnego, jednak zawiera wiele drogocennych składników. Jako suplement diety polecam Revalid, który również jest wspaniałym sprzymierzeńcem w walce z wypadaniem włosów...





2 komentarze:

  1. zgadzam się co do Alpecinu, świetny produkt :)

    pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  2. olenasuchocka@wp.pl19 listopada 2012 18:11

    Dzień dobry , tez dziś kupiłam ten saborin energi w niemcach , już umyłam głowę i na dotyk włosy delikatne i przyjemne ! Farbuję włosy na blond wypadają bo sa bardzo słabe i wolno rosną , wieże w ten niemiecki produkt, ale zobaczymy ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty