Urodzinowo!

Witajcie Piękne,
jak widzicie po tytule nastał w końcu ten dzień. Dzień moich 21 urodzin ;) Niestety spędzę go poza domem (i to nie imprezując), ale i tak się niesamowicie cieszę :D
Zamierzam cały dzień być w szampańskim nastroju i nic tego nie może mi zepsuć! W końcu urodziny są tylko raz do roku, a 21 raz w życiu ;)



Dzisiaj postanowiłam wypróbować szminkę Avonu Drawn To You, mam jednak wrażenie że jest identyczna jak ta z Maybelline, którą wygrałam u Kasi (:*). Muszę się jednak im dokładnie przyjrzeć, bo korci mnie, żeby ją kupić ;)

Mam nadzieję, że Wy również dzisiaj będziecie miały szampańskie nastroje ;)

Pozdrawiam Was cieplutko :*

45 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj mam zajęcia do 20, więc z szampańskim nastrojem może być ciężko ;D

    Ale wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :*
    Właśnie, 'oczko' ma się tylko raz w życiu :) mi już za parę miesięcy stukną 22 wiosny - ale ten czas leci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytskiego najlepszego :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat:) szminka bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego! Niestety czas szybko lecii :( Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to już możesz pić na całym świecie :)
    Spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! :)
    Zwłaszcza, że jesteś dokładnie dwa miesiące starsza ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat l) ja wczoraj skończyłam 21 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń :*
    Ślicznie wyglądasz kochana w tym dniu :) 21 to oczko, szczęśliwa liczba i życzę Ci, aby ten rok właśnie taki był! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najcieplejszego :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo to wszystkiego najlepszego!:) ja właśnie za kilka dni pożegnam się z 21 i będę świętować 22 urodziny. zauważyłam że sporo blogerek jest z grudnia=)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego! i szampańskiego nastroju;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat! Sto lat!
    Najlepszego:*!

    OdpowiedzUsuń
  16. naj, naj, najlepszego:)
    a szminka śliczna:) i bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat :). Piękna szminka

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego:* tony lakierów i samych udanych kosmetycznych łupów;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście podobne kolorki :)

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najj ;))) imprezuj imprezuj !

    OdpowiedzUsuń
  23. sto lat, ja dzisiaj kończę 22 latka:D

    pozdrawiam,
    czytelniczka asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego :)) No i mam nadzieje, że dzień miło Ci upłynął :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O, też pani strzelec :)
    Wszystkiego naj! (sama miałam urodziny dwa dni temu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuje kochane :*:*:*

    Oczywiście najlepszego dla tych z Was, które teraz miały lub będą mieć urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego!!!! PS. Moje urodziny tuż tuż, to się zgrałyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepszego!!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego ;)

    Pozwolę sobie wspomnieć, że produkty do pielęgnacji włosów są już w sklepie:
    http://joper.pl/pielegnacja-wlosow-c-4_44.html

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty