Makijaż Dnia: Szybkie smokey

Moje Piękne,

już dawno na blogu nie pokazywałam makijażu, więc postanowiłam skorzystać z lepszego światła i zrobiłam kilka zdjęć wczorajszego szybkiego smokey. Czemu szybki? Dla efektu wystarczyło brązowym cieniem rozmazać czarną kredkę ;)


Do makijażu oczu użyłam:
MAC PP Soft Ochre - idealny produkt pod cienie jak i solo dla wyrównania kolorytu powiek
Estee Lauder Double Wear Eye Pencil 01 Onyx - delikatniejsza czerń, świetna do szybkich dziennych makijaży
Estee Lauder cień Hot Cinnamon
Eveline Advance Volumiere
RevitaLash Volumizing Mascara
Inglot cień do brwi 568
Wibo Eyebrow Stylist



Do makijażu twarzy użyłam:
Annabelle Minerals podkład matujący Golden Fairest
Collection 2000 2 Light korektor
Guerlain Illuminating and Mattifying Face Powder 02 Teint Beige
The Body Shop Bronzing Powder 03 Medium Matte


Cały makijaż to nic wymyślnego, ale lubię go kiedy mam ochotę szybko podkreślić mocniej oczy :)

A jaki jest Wasz ostatnio ulubiony typ makijażu?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Lady

14 komentarzy:

  1. Taki lekki dymek na co dzień super się sprawdza:). Ja zwykle preferuję kreskę i mocne usta, to mój ulubiony makijaż dzienny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, może i u mnie by się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom wielu będzie pasować, zawsze można spróbować trochę delikatniejszej wersji :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny :)) Ja na co dzień maluje się podobnie :)) Czasami w szarościach, czasami w brązach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie makijaże na szybko i często też sama takie praktykuje, ale dodaję jeszcze odrobinkę ciemniejszego w załamanie powieki, by "zliftingować" moją opadającą powiekę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie próbowałam takiego makijażu ale strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, już zawsze maluj się na szybko! Wyglądasz obłędnie w tak ciemnym smokey :-). Ostatnie zdjęcie mistrzowskie ♥ :-).

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty