Urodzinowo: makijaż i paznokcie

Tak, moje Piękne. Dzisiaj postarzałam się o kolejny rok ;)

Z okazji swoich 22 urodzin wybrałam się z Lubym na małe zakupy i urodziny obiad. Przy okazji skorzystałam z promocji jaka jest w Tchibo już od pewnego czasu.  Wystarczy przyjść tam w dniu swoich urodzin lub imienin a zupełnie za darmo dostaniecie wybrane ciastko i kawę. Ja wybrałam latte i pyszną tartę malinową :)

No to przejdźmy do dzisiejszych pazurków.


Główną gwiazdą jest lakier firmy Barry M z serii Gelly Hi-Shine Nail Paint. Dostalam go od kochanej Simply, która miała niezłego nosa, bo właśnie ten lakier planowałam sobie sprawić na urodziny ;) Dodatkowo dodałam lakier firmy Color Club bodajże o nr 14 (taki nr jest wytłoczony na spodzie), który dostałam od równie kochanej Hexxany.

Wielkie dzięki dziewczyny za te cudeńka! :*


Lakier z Barry M ma nazwę Watermelon i nie mam pojęcia co ktoś miał na myśli dobierają ją do takiego koloru ;) Ma dosyć wygodny pędzelek, którym prawie bezproblemowo się maluje przy skórkach. Sporym zaskoczeniem jest dla mnie krycie. Spodziewałam się trzech warstw, a wystarcza jedna nawet niezbyt gruba lub dwie cieńkie.


Watermelon to ciemna butelkowa zieleń, która na żywo w zależności od światła przybiera szmaragdowe podtony. Dla mnie to po prostu świetny odcień, którego zdecydowanie mi brakowało w kolekcji ;)


Lakiery z tej serii są  dostępne w sklepach internetowych za ok. 20 zł. Inne lakiery Barry M kosztują ok. 15 żł.

Teraz przejdźmy do makijażu :) Chciałam w nim wypróbować nowy kremowy cień z Maybelline w kolorze Eternal Silver z serii Color Tattoo 24 HR, który sprawił mi ostatnio mój chłopak :) Póki co jestem bardzo zadowolona z niego i z chęcią dokupię sobie brąz.


A tak prezentuje się całość:


No i to by było na tyle :) Mogę Wam zdradzić, że na prezent dostałam między innymi teoretycznie dwa cienie z Inglota, a praktycznie cztery ;) Nowa trójka może już jutro pójdzie w ruch :)

Pozdrawiam Was cieplutko i lecę nadrabiać Wasze posty :*

30 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!! :* :-))))))
    Makijaż i paznokcie miodzio :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że przyjmiesz moje spóźnione życzenia : Wszystkiego najpiękniejszego, dużo zdrówka i szczęścia, spełnienia marzeń i odkrywania coraz to nowych, dobrych kosmetyków :D
    Co do koloru lakieru to nie przypadł mi do gustu, ale efekt jaki daje Color Club jest oszałamiający :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż piękny! a takiego koloru lakieru mi też barkuje :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Zdrówka i 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego;) Piękny kolor lakieru choruję na taki i już mam 3;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj naj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj Lady :) Fajnie spędziłaś dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że jeszcze stroju nie wrzuciłaś :)) najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, samych sukcesów, spełnienia marzeń, miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ho,ho :) wszystkiego najlepszego :) Lakier przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :) Ładny, urodzinowy makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, sto lat :) Wszystkiego najlepszego! Lakier wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego;*
    Po pierwsze bardzo ładny kolor włosów, a po drugie co nałożyłaś na dolną powieke, fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie nałożyłam na Eternal Silver z Maybelline dwa cienie z paletki Respect Sleeka: New Jack Pink i Otis Red :)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego! :* Ale ty masz śliczną buzię, napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!

    Widziałam tą "promo" w Tchibo. Jeszcze trochę i będą moje urodziny więc też się tam wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Myślałam, że coś trzeba kupić, ale babeczka powiedziała, że wystarczy dowód pokazać i można wybrać co się chce :)

      Usuń
  16. Bardzo dziękuję dziewczyny! :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione ale...

    MOC serdeczności urodzinowych!

    Ślicznie się prezentujesz, poproszę jeszcze odrobinę uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* Postaram się następnym razem zaprezentować go :D

      Usuń
  18. Spóźnione, ale naprawdę szczere - NAJLEPSZEGO :*

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty