Po świąteczny misz masz :)

Moje Drogie,
mam nadzieję, że czas świąteczny upływa Wam wspaniale :) Ja po dwóch dniach objadania się mam już dosyć :D Jutro planuje już tylko rozkoszować się ciekawymi smakami herbat, a jedzenie zostawie najbliższym. Prezentami się nie pochwalę, bo u nas w rodzinie nie ma takiej tradycji dzielenia się prezentami w święta i pod choinką są tylko drobne upominki, jakieś słodycze itd. Prezenty sobie dajemy, ale zazwyczaj przed samymi świętami. Ja zazwyczaj dostaje pięniądze, żebym sama mogła sobie sprawić co chcę :) Typowy prezent dostaje tylko od lubego, ale on mnie aż za dobrze zna ;)

Jeśli chodzi o prezenty od lubego to może pamiętacie, ale na mikołajki dostałam książkę Gre o Tron.


Ostatnio miałam w końcu czas, żeby się za nią wziąść i nie wiem kiedy przeczytałam te ponad 800 stron! Ksiązka wciągnęła mnie tak bardzo, że mimo, iż znałam akcje z serialu, to czułam się jakbym na nowo poznawała całą historie. Uczucie naprawde niesamowite. Z tego też powodu postanowiłam już we wtorek wybrać się na zakupy i kupić następny tom, czyli Starcie Królów. Wiem, że jest w Media Markcie i Matrasie, więc z kupnem nie będzie problemu :) Jeśli chodzi o zakupy to mam w planie zakupić pare rzeczy, więc w tygodniu pojawi się haul.
A teraz może o moich świątecznych pazurkach. Postanowiłam postawić na klasykę, bo nie miałam nawet czasu na zrobienie czegoś więcej. Tym o to sposobem na pazurkach mam lakier Colour Alike Vampiric Red, który pokazywałam Wam już w maju :)


Swoją drogą czy tylko mnie wciąż dziwią książki w Media Markcie? A raczej ich nawet szeroku wybór? Co Wy dostałyście ciekawego, koniecznie się pochwalcie ;)

17 komentarzy:

  1. Chyba każdy ma tak jak ty - jedzeniowstręt poświąteczny:DD A ja ogólnie to w sumie nic nie dostałam już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dokładnie, ja też mam już jedzeniowstręt:P Co prawda i tak się ograniczałam ale mimo to mam dosc;)
    Piekny ten lakier jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uch, nie zamierzam jutro nic jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie zbytnio nie przejadłam, bo nie lubię potraw stricte wigilijnych :) świetne paznokcie! cudowny kolor :)

    co do prezentów, ja też pieniądze, ale to jest prezent, który mnie w pełni satysfakcjonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielam zdanie simply !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się strasznie przejadłam :D
    a co do prezentów, to największy to telewizor do mojego pokoju :P
    pozdrawiam,painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie teraz tez zdziwiłaś, bo nie miałam pojęcia że w Media Markt są książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba czuję się zachęcona do przeczytania tej ksiązki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, ze w MM są książki. Ja dalej czekam na tę książkę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też Świętami nadrabiam zaległości w czytaniu:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Martina! Czytam właśnie drugi tom, a pod choinkę dostałam już piąty ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że w MM są książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny we wszystckich Media Marktach we Wrocławiu jest całkiem spory wybór książek i to już od dłuższego czasu :)
    Dzięki za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz czas na poświąteczną dietę :D
    ładna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Polecam przeczytać

  • Mycie włosów metodą OMO
    Moje Drogie, mycie włosów to jakby nie patrzeć dosyć prosta czynność, jednak coraz więcej blogowiczek odkrywa ten troche bardziej złożony sposób i szczególnie świetny dla zniszczonych włosów.
  • Pielęgnacja włosów - wrześniowa aktualizacja
    Moje Piękne, w drugiej połowie sierpnia zaczęłam zmieniać swoją włosową pielęgnację. Na dzień dzisiejszy jest zupełnie inna niż w wakacje i z tego powodu postanowiłam Wam ją pokazać. Muszę przyznać, że póki co jestem szalenie zadowolona.
  • Merz Spezial vs Revalid, czyli wrażenia po pół roku walki z wypadaniem włosów
    Moje Piękne, w ciągu pół roku przeprowadziłam dwie 3-miesięczne kuracje. Merz Spezial dostałam do przetestowania i kiedy na początku z powodu problemów rodzinnych zaczęły wypadać mi włosy miałam nadzieję, że te tabletki mi pomogą. Niestety tak się nie stało i sięgnęłam po Revalid, który dawno temu poradził sobie, kiedy włosy wypadały mi dosłownie garściami...

Popularne posty